دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 شهريور 1399 - 00:05
کریمی اصفهانی در گفتگو با آنا:

دل‌بستن به نتیجه انتخابات آمریکا اشتباه استراتژیک است/ برجام هیچ ارمغانی برای کشور نداشت 

دبیرکل جامعه اصناف و بازار با اشاره به اینکه تلاش برای ارتباط با کشورهای بیگانه از سوی برخی حرف جدیدی نیست، گفت: تفاوتی میان حزب دموکرات یا جمهوری‌خواه در آمریکا وجود ندارد و تفاوت قائل شدن بین این دو حزب از حیث منفعت برای ایران اشتباه استراتژیک است.
کد خبر : 510846
1045324_431.jpg

احمد کریمی‌اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص قطع امید از خارج از کشور، گفت: طبق تأکید رهبری و امام کسب موفقیت در کشور تنها با تکیه بر مردم و ملت خودمان ممکن است.


وی با تاکید بر اینکه متاسفانه طرز تفکر وابسته به خارج از کشور از ابتدای انقلاب نیز وجود داشته که گاهی با شدت و ضعف همراه بوده است، افزود: متأسفانه دولت یازدهم و دوازدهم تمام تمرکز خود را بر برجام گذاشته و معتقد است همه مشکلات با آن حل می‌شود.


کریمی‌اصفهانی ادامه داد: گاهی به صورت علنی رئیس‌جمهور اعلام کرده حتی کوچک‌ترین مشکلات کشور نیز با برجام قابل حل هستند، در صورتی که ثابت شده دشمن همیشه دشمن بوده و هیچ زمانی برای ما امیدی به ارمغان نیاورده است.


وی با بیان اینکه دل بستن به خارج از کشور و این بازی‌های هر روزه مشکلات ما را بیشتر کرده است، گفت: اگر ما اعتنایی به کشورهای دیگر نداشته باشیم توفیقات چشمگیری در همه زمینه‌ها را شاهد خواهیم بود.


دبیرکل جامعه اصناف و بازار با اشاره به اینکه تلاش برای ارتباط با کشورهای بیگانه از سوی برخی حرف جدیدی نیست، افزود: تأکید مقام معظم رهبری در این باره یعنی اینکه در یک سال باقی مانده از عمر دولت باید تلاش‌های بسیاری در راستای انجام وظیفه انجام شود.


وی با تأکید بر اینکه تفاوتی میان حزب دموکرات یا جمهوری‌خواه آمریکا وجود ندارد، گفت: تفاوت قائل شدن بین این دو حزب اشتباه استراتژیک است که خیلی از مردم دارند زیرا منظور  رهبری از قطع امید از آمریکا خود آمریکا نیست بلکه تفکرهایی است که در این کشور وجود دارد که گهگاه با حزب دموکرات این اهداف پیش می‌روند و گاهی هم با تفکر جمهوری‌خواه و گرنه هیچ فرقی بین این دو نبوده و هر دو هدفشان ایجاد مشکل برای ایران و ملت ما است.


دبیرکل جامعه اصناف و بازار یادآور شد: رؤسای جمهور آمریکا در دشمنی با ایران کاره‌ای نبوده و آن‌ها تابعی از صهیونیست‌ها و کلیمی‌های آمریکا هستند.


انتهای پیام/4151/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته